2008. december 26., péntek

A kezdetek

Úgy kezdtem, mint mindenki más... elhíztam.
Két éve nem voltam hajlandó megmozdulni, illetve csak az ágy és a konyha közötti gyalogtávot teljesítettem. Mindent felfaltam gondolkodás nélkül, ami a kezemügyébe került, mégis állandóan éhes voltam. Eleinte a hátam kezdett terebélyesedni, aztán a felkarom is megvastagodott, majd akkora hasam nőtt, hogy leizzadtam mire bekötöttem a cipőfűzőmet, és az egykor formás, arányos lábaim is tuskó formát öltöttek, de a legszörnyűbb az volt, amikor eltűnt a nyakam a toka alatt és elmosódtak az arcvonásaim a kb. 2cm vastag zsírréteg takarásában.
Ekkor döntöttem el nagy vívódások közepette, hogy változtatni fogok magamon, kerüljön amibe kerülnie kell...

Elmélyedten kutatni kezdtem a megfelelő diéta után írott anyagokban, majd nagy reményekkel bele is fogtam némelyikbe.
-Tartottam káposztaleves diétát, amitől felfújódtam, undorodtam, de nem fogytam.
-Megpróbáltam a 90 napos szétválasztót is, de túl sok odafigyelést igényelt és már az első időkben belezavarodtam. A súlyom nem csökkent közben.
-Ittam teákat és rendeltem csodaszereket, tapaszokat, porokat és kapszulákat. Mindent lenyeltem, felragasztottam, felkentem, de semmi hatást nem tapasztaltam.
-Próbáltam koplalni, böjtölni, de ez mindig csak az adott nap végéig tartott, akkor viszont már olyan éhes voltam, hogy veszett vadként rontottam neki a hűtőszekrény tartalmának.

Aztán egy napon olvastam valamit, valahol Atkins diétájáról, amiben azt igéri a Prof. hogy sosem kell éhezni, mozogni sem szükséges mégis tuti biztos a fogyás, pusztán a szénhidrátok elkerülésével.
Belekezdtem és végre valamicske eredményt tapasztaltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése