2009. január 1., csütörtök

Új év, új fogadalmak!



Ma van újév napja. Tegnap a bőséges pénzhozam érdekében belencséztem, és mivel tudtam, hogy azzal már úgyis tönkre tettem a vadi új 2 napja visszanyert ketózisomat, ettem még hozzá néhány szem mézespuszedlit és egy kis almáspitét is.

Ma azonban a diéta szigorával fegyelmezem magam és nem lépem át az előírt maximális 20g szénhidrát mennyiséget.
Ezért a reggeli tejeskávé után edébre 4 szál virslit kis mustárral ettem.
Kiadós fürdést rendeztem, miközben rituálisan eltávolítottam a testemről minden tavaji szennyeződést.
Aztán felmértem miből kell kiindulnom:
testsúly: 68,4 kg
Derékbőség: 87cm
Csípőbőség: 100cm
felkar: 32cm
Comb: 60 cm

Ahhoz, hogy jól érezzem magam a bőrömben és szeressek a tükörbe nézni születésnapomra
elérem az 53 kg-os testsúlyt és a 70 cm-es derékbőséget.
Mivel 151 nap múlva (május.31) lesz a születésnapom mindössze 10 dkg-ot kell naponta leadnom. Ez igazán nem kíván nagy megterhelést...

Visszaszámlálás indul!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése